10 Ağustos 2009 Pazartesi

Kapuzbaşı Şelaleleri






Bu hafta sonu sevgili dostlarımız Mustafa TOR ve Berrin ablanın davetlisi olarak kapuzbaşı şelalarini turladık. pozantıdan aladağlara olan güzel bir geziden sonra kayseri sınırlarındaki kapuzbaşına ulaştık. çok güzel bir coğrafya inanılmaz bir görsel. dağlardan fışkıran şelaleler mutlaka görülmesi gerekiyor. ama iki gün boyunca beni insan kalabalığı ve piknikçi fazlasıyla gerdi. daha önce ermenek zeyve pazarında da yaşamıştım bunu. bir güzelliği nasıl katledersiniz ? cevap basit türklere verin....
gidin ama kirletmeyin.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

facebooktan bir arkadaşım kapuz başışellalerinin fotografını bana göndermiştigönderdiği fotograflarkapuz başı şelelerinigörmüş kadar oldum biz türkler güzel olan herşeyi mahvetmeyi kirletmeyi pek severiz

Adsız dedi ki...

sevgili karamanlı dostlarım akın ve özdemir aileleri ile birlikte kararlaştırarak ailelerle beraber moral gezisi çerçevesinde olan bu gezimiz,pozantı-şekerpınarında buluşmamızla başladı...burada güzel bir kahvaltı sonrası önümüzdeki 200 km.lik yola çıktık...kısa molalar vererek yahyalı da ekstra alışveriş yaparak ....kapuzbaşına vardık...ama kapuzbaşı artık bitmiş durumda şahsen ben özel olarak bir daha gitmem..dünyaca ünlü sayılabilecek bir doğa harikasını atletli-pijamalı piknikçiler doldurmuş maalesef...ister inanın ister inanmayın sabah 07.00 de mangal ateşi yaktılar...saat 08.00 gibi yüzlerce insan ,çoluk çocuk deliler gibi yer arama telaşı içinde yer kapma mücadelesi veriyordu...her taraf duman ve et kokuları içinde kaldı...Benim yorumum...kesinlikle piknik yasaklanmalı...yolun karşı tarafına hiç kimse geçirilmemeli ...yine yolun kenarına sağlam teraslar yapılarak insanlara seyir alanları yaratılmalı...ırmak kenarındaki ve şelale yanına kadar giden patikalar kaldırılmalı...piknik yapmak isteyenleri şimdi wc.nin ilerisine yerler yaparak orada mangallarını yakmalarına müsade edilmeli.tahribat çok yakın öldürmemize az kalmış...lütfen kıymayın kapuzbaşı şelalelerine...sağlıcakla kalın.
mustafa tor

Adsız dedi ki...

çok merak ettim siz türk değil misiniz? ayrıca böylesi güzel bir mekanda piknik yapılmayacakta ne yapalacak? saçmalamışsınız Kürşat bey yapmayın allah aşkına!
bir insan milletiyle gurur duymalı.

kürşat akın dedi ki...

insanlar milliyetlerini kendisi seçemiyor ama tabi oldukları milliyet hakkında yorum yapabilme şansına sahip olabiliyor. ırkçılık yapmak için çok da dünyaya birşeyler verdiğimizi düşünmüyorum. türk milletinin çevrecilik konusunda sınıfta kaldığını çok iyi gözlemlediğim için (buna devlet eliyle katledilen sulak alanlar vs. dahil)bu yorumumu yaptım. etrafı batırmadan rezil etmeden piknik yapabilme yeteneği henüz gelişmemiş ki bu yorumu yapma ihtiyacı hissettim.