29 Mart 2010 Pazartesi

bizim göl











Kışın ortasında keşfettiğim ve gölün buz tutmuş sularında buz pateni ! yaptığım gizemli gölümüzü geri kalan hayatım boyunca çok fazla göreceğimi ümit ediyorum.

torosların zirvesinde etrafı yaşlı ardıç ormanıyla çevrili inanılmaz huzur ve sessizliğin bulunduğu gizli bir göl bizim göl. resmi adını bilmiyorum ama benim için adı bizim göl....

geçenlerde aldığım karetta mini karavanı test etme amacıyla bizim göle arkadaşım cengizle gezi düzenledik. karavan benim gibi ultra dağınık ve paspal birisi için inanılmaz kolaylık oldu. arazi şartlarında sıkıntı yaratmaması ve sunduğu extra konforla mutlaka tavsiye edeceğim bir cihaz.

8 yorum:

afsina dedi ki...

abi sahane bir yermis.. bizi de gotur :)

Adsız dedi ki...

bizim kelimesi çok derin anlamları olan bir kelime kürşat bey. bu kelimeyi kullandığınıza göre hayatta yalnız olmadğınızı hissettiren ve hissettiğiniz insanlar var demektir. böyle bir duyguyu yaşamak eminim paha biçilemez bir duygudur.bizim kelimesini kullandığınız herkesi ve tabiki başta sizi canı gönülden tebrik ediyorum. darısı olmayanların başına.

serkan kaya dedi ki...

kürşat abi ve cengiz abiyi tekrar takdir ediyorum doğaya olan hayranlıklarını hayret ile takip ediyorum. Karavan hayırlı olsun abi...

Adsız dedi ki...

gez gitsin ohhh...fakiri düşünen yok.neyle gidecez oaralara koşarak mı:D

kürşat akın dedi ki...

ben size renault 12 mi veririm :)

Adsız dedi ki...

çok komik renault 12 le siz çıkın zirveye yiyorsa:D

kürşat akın dedi ki...

walla 5 yıl boyunca bindim reno 12 ye. hala da biniyorum. bolkarlardan toroslara kadar her yerlere gittim. ucuz ve güvenilirdir. tam bakımı yapılmış olup vizeden de geçmiştir.anahtarı da arabanın küllüğünde durmakta. yükseklerde oksijen bol. çıkmanızı tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

İLAHİ siz hiç güleceğim yoktu. 4 aylık gebe olmasam bi çılgınlık yapacağım nerdeyse sizin renoyla.
neyseki deniz tutuyor beni:)
elinize sağlık sitede fotoğraflarınızda gayet güzel.