2 Haziran 2009 Salı

karadağ ve makro denemeleri





Pazar sabahı fotoğrafçı arkadaşım cengiz özdemirle (" http://dogalbakis.blogspot.com/ " sitesinin yazarıdır ayrıca. ) makro dünyasının tadlarını almak için karadağın zirvesine yola çıktık. başdağ zirvesinde etrafımızda  çiçek böcek ve huzur vardı :) unuttuğum şapkadan dolayı amele yanığı olsamda böceklerin dünyası beni bir hayli mutlu etti. makro zor işmiş :) bir kere teknik istiyor. böcüğü gör bas çekle olmuyor. iyi bir lens şart. ben nikkor 105 2.8 vr tercih ettim ve doğru kararı verdiğimi düşünüyorum. mümkünse çift flaş gerekli. benim gibi boş pillerle giderseniz rezil olursunuz. çok kısık diyaframla çekileceği için perde hızı düşüyor ve en ufak rüzgarda sallanan çiçek ve dallar sinir katsayısını zorluyor haliyle :) öğreneceğiz . bilmemek değil öğrenmemek ayıp.  bana göre işin özü tabiatta olmak ve oradaki yaşadığım duyguyu fotoğrafla eve getirmek. bu konuda makro dünyasının bambaşka olduğunu düşünüyorum. mutlaka tavsiye ederim mikro kozmozu :)

Hiç yorum yok: