7 Haziran 2009 Pazar

Küçük Kerkenez





Küçük kerkenez kırmızı listede olan nesli tehlike altında bir yırtıcı kuş. kışın afrikaya göçen bu güzellik yazın çoluk çocuğa memleketimizde karışmakta. geçenlerde keşfettiğm yerlerine gitmek için herzamanki gibi karga kahvaltısını yapmadan yataktan kalktım. fotoğraf demek ışık demek. sabahın o güzelim yatay ışığına ulaşmak için bu cefayı çekmek lazım. insanların yataklarında uykunun en tatlı olduğu anlarında aracımla yola koyulum. dünyanın sessizliğine u2 grubunun one isimli şarkısıyla eşlik ettim yolda. araziye geldiğimde güneş en tatlı eğimindeydi. 300-800 hazırladım ama herzamanki gibi bir şey eksikti yine arazide. fasulye torbası evde kalmıştı. torbasız arabanın penceresinde çekmek zorunda kaldım fotoları. perde hızını azıcık arttırarak titreme riskini azalttım. güzel olduğuna inandığım fotolar çektikten sonra sabah dokuz gibi pazar kahvaltısı sabahına evimde, gördüğüm kerkenezler ve diğer türlerin fotoğraflarını çekmenin keyifli hazzındaydım.

Hiç yorum yok: